HURTIG LEVERING

LEVERING 1-3 DAGE.

ALTID NYE pRODUKTER !

Vi levere altid enheder med den sidste nye Firmware/Software.

Altid nyeste varer på lager.

BRUG FOR HJÆLP ?

Mads Lund  Tlf. +4520275925

Poul Sørensen Tlf. +4523432758

kontakt@youcontrol.dk

Youcontrol.dk
Besøgende online :53
Facebook
Powered by Magento extensions
YouTube
Powered by Magento extensions

Handelsbetingelser / Reklamationer

1. Køb hos Youcontrol.dk 

Der er ikke indgået en bindende købeaftale, før du har modtaget en ordrebekræftelse fra Youcontrol.dk

2. Pris

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende pris. Alle priser i shoppen er vist både inkl. og ekskl. 25 % moms og i danske kroner, hvor intet andet nævnes.

Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

Der tages forbehold for: 
• Valutaændringer 
• Force majeure 
• Leveringssvigt 
• Afgiftsændringer 
• Udsolgte varer og trykfejl

3. Levering

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Youcontrol´s grossister og underleverandører

4. Betaling

Du kan bestille og betale online via:

Betalingskort.

Bankoverførsel.

Danske overførsler:

Danske bank Bankkonto:

Reg.nr. 3409

Konto nr:  11548539

Udenlandske overførsler:

IBAN: DK85 3000 0011 5485 39

BIC / SWIFT: DABADKKK 


Ved brug af betalingsmulighederne er der forbundet et kortgebyr som opkræves af PBS, PayEx eller PayPal. Dette gebyr er angivet i parentesen. Betales der med betalingskort er du endvidere altid sikret mod misbrug og du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer). Beløbet hæves først på din konto den dag, hvor vi afsender din vare.

5. Reklamationer - webshop

Alle varer hos Youcontrol.dk er kvalitetsvarer.  Hvis der mod forventning skulle være en fejl eller en mangel ved en vare, skal du naturligvis kontakte os. Vi vil gøre alt for at afhjælpe reklamationen, og du vil som udgangspunkt få repareret eller ombyttet varen.

Information: Reklamationsretten er 2 år. For at kunne reklamere over et produkt skal du fremvise/vedlægge kvittering eller følgeseddel (for butiks- henholdsvis postordrekøb). Youcontrol tester alle indleverede produkter. Viser det sig, at det er en brugerfejl, eller hvis produktet er fejlfrit, debiteres kunden for mindst 250 kr. for hver på begyndt time Youcontrol bruger på testarbejde + Fragt omkostninger (gebyret kan blive betragteligt større, hvis fejlen opdages af et certificeret servicefirma). For at undgå unødvendige reklamationer henviser vi til producentens eller generalagentens supportnummer.

Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du indenfor 14 dage anses reklamationen altid for værende rettidig.

Reklamationer -  (B2B)

Reklamationsretten er 1 år. for Business to Business

Vigtigt:

Der skal altid oprettes en supportsag før returnering - kun med supportsagens nummer påført, modtages varen til reparation.

Opret supportsag her: https://youcontrol.dk/contacts Eller på Email : kontakt@youcontrol.dk skriv ( Reklamation ) Som emne  

Ved reklamationer angående  Z-Wave Controller / Master, skal producentens support afdeling altid kontaktes inden den sendes retur til Youcontrol ApS, de vil ofte ville kunne løse problemet online.  Hvis producenten ikke kan løse problemet sendes Z-wave masteren retur sammen med email korrespondance / Support nummer, der har været mellem dig og producenten.

support@fibaro.com
support-usa@fibaro.com

 support@getvera.com

Returnerings adresse:

Youcontrol ApS
Att. Service Mads Lund 
Kirsebærvej 44
8600 Silkeborg

Vigtigt! Pakken skal sendes direkte til Youcontrol ApS adresse. Hvis pakken sendes så Youcontrol skal afhente denne på f.eks. pakkeshops, posthus mm. Vil der blive opkrævet 75,00 DKK for denne ydelse.


Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du indenfor 14 dage anses reklamationen altid for værende rettidig.

6. Fortrydelsesret - Webshop

Youcontrol.dk  tilbyder 14 dages fuld returret . Varen returneres naturligvis i original emballage som ved modtagelsen.

1: Du skal skriftligt meddele fortrydelse inden 14 dage fra modtagelse.

2: Dernæst har du 14 dage til returneringen af varen.


Det er købers ansvar og omkostning at returnere en vare. Alle produkter, der returneres skal være forsvarligt indpakket. 

Vi anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er kommet helt frem. Yderligere giver det dig mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

 

Returneringsadresse:

Youcontrol ApS
Att. Service Mads Lund 
Kirsebærvej 44
8600 Silkeborg

Vigtigt! Pakken skal sendes direkte til Youcontrol ApS adresse. Hvis pakken sendes så Youcontrol skal afhente denne på f.eks. pakkeshops, posthus mm. Vil der blive opkrævet 75,00 DKK for denne ydelse som vil blive fratrukket det refunderede beløb.

Fortrydelsesret -  (B2B)

Der gives ikke fortrydelsesret for Business to Business kunder, der kan dog gøres undtagelser.

 

7. Leveringsbetingelser

Ved webshop bestillinger af lagervarer bliver varerne sendt indenfor 1-5 dage, såfremt varen er på lager. Såfremt varen er udsolgt eller under produktion, så vil der blive oplyst forventet leveringstid.

Køber faktureres for den aktuelle fragtpris.

8. Ejendomsret

Youcontrol.dk forbeholder sig fuld ejendomsret med de dertilhørende rettigheder over varen indtil endelig betaling er sket.

9. Transportskader

Transportskader skal omgående anmeldes til fragtmanden eller postvæsnet. Er det på forhånd aftalt med transportøren, at varen må stilles uden kvittering, er Youcontrol.dk uden risiko, hvis varen skulle forsvinde eller være beskadiget.

10. Force majeure

Skulle leveringen være forhindret helt eller delvist pga. force majeure, fritager det Youcontro.dk for ethvert ansvar. Under force majeure henhører bl.a. arbejdskonflikter, krig, borgerkrig, blokade, afspærringer, politiske uroligheder, stats indgriben, mangel på drivmidler, naturkatastrofer eller andre yder omstændigheder som påvirker levering.

11. Rådgivningsansvar

Youcontrol.dk’s bistand til køber eller købers rådgiver med teknisk rådgivning er alene at betragte som retningsgivende og uden ansvar for Youcontrol.dk

12. Produktansvar

For skade på person eller tinge, der er følge af mangler eller fejl ved leverede produkter, hæfter Youcontrol.dk kun i det omfang, ansvaret i henhold til ufravigelig lovning pålægges Youcontrol.dk. Youcontrol.dk påtager sig dog i intet tilfælde ansvar for driftstab, tidstab, avancetab eller andet indirekte tab.

13. Produkter

Youcontrol.dk opdaterer løbende produkterne for at være på forkant med udviklingen. Derfor tages forbehold for ændring af modeller, sortiment, farver og priser, som er i vores webshop.

 

14. Sikkerhed

Personoplysninger bruges udelukkende i forbindelse med en ordre. Youcontrol.dk behandler alle personoplysninger 100 % fortroligt, og i overensstemmelse med persondataloven. Kreditkortoplysninger sender krypteret til PBS med en SSL forbindelse (Secure Socket Layer) Du kan kontrollere om du sender fra en sikker hjemmeside ved at se efter en hængelås nederst i din browser.

15. Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende

Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende modifikation.

Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende.
Varer kan ikke købes som privatkunde, såfremt varen bestilles via en en hustand registreret
som firma (firma=erhvervskunde eller institution).

Der gælder 1 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato. Ombytning eller reparation
medfører ikke, at der løber en ny 1 års reklamationsperiode.

16. Kompatibilitet


Youcontrol ApS kan ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer, som følge af ændringer i en konfiguration af Youcontrol´s sammensatte komponenter.
Youcontrol ApS kan ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer mellem hardwareløsdele ved køb til selvmontering.

Det er forbrugernes eget ansvar inden køb, at undersøge om kompatibiliteten af det bestilte produkt fungere til det tilsigtede formål.

 

17. Er du i tvivl?

Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler Youcontrol.dk, at De retter henvendelse til
kontakt@Youcontrol.dk.

 

18. Sales to countries other than Denmark.

Please note that Youcontrol ApS. does not pay for shipping costs related to complaints and defective units. These expenses to and from Denmark, the customer must pay the exchange of defective goods